torsdag 5 mars 2009

Ville bara visa....




De här samplanteringarna har jag gjort idag på min praktik.

Det var riktigt kul - kan nog bli fler imorgon. Och jag som ju egentligen inte är pysslig av mig! Det var mycket pill med dekorationerna men jag blev nog rätt nöjd till slut. Jag ska dessutom få prova på att binda buketter. Perfekt att kunna om man ska bort på fest och kan göra något snyggt av det som växer i trädgården.

(Undras om de kan få någon av dem såld? )



Uppdatering 090313: Alla tre såldes inom några dagar. Stolt och glad!





************************
Kommentar i förra bloggen:




Tjusigt värre!!!Den första blev min favorit....men alla tre var berdårande!
//helén
lamas - 22:30 - 2009-03-05


Så fina dom blev! Dom får säkert inga problem att sälja dom. Den sista blev min favorit! Ha det bra!
/ Irene
IreneL - 22:33 - 2009-03-05


Precis hur snygga som hest Kreativa och intressanta också
Malin
wabisabi - 23:11 - 2009-03-05


Vivan är ju helt underbar....köpte en häromdagen, alldeles likadan! Men min står ju bara där rakt upponer.... Får nog sätta ihop den med nåt, får se om jag hinner innan jobbet imorgon.... Har ju en liten grupp med överblommade pärlhyacinter, där kan den nog passa! Tack för inspirationen.... de är superfina, klart de blir sålda! Ha dé himla gôtt
NinaVästerplana
ninah - 23:12 - 2009-03-05


Klart dom gör..dom var ju jättefina... Det är kul att göra sånt där men inte helt lätt faktiskt...jag gjorde julgrupper när jag gjorde praktik och det var lite svårt att få till det helt klart.. Men...övning ger färdighet...fast det tycker jag redan du har..
Tesa - 23:15 - 2009-03-05


WOW.. !!!HUr fina som helst ju!! Kul att kunna sånt där !! Har man alltid nytta av!!
Lottelis - 00:12 - 2009-03-06


Åhh...så vackra uppsättningar du gjort!! Bra jobbat! Alla tre är lika charmiga och kan faktiskt inte välja ngn som favo. Hmm.. idag skall jag ha en shoppingdag, kanske det blir en uppsättning blommor innan kvällen? Det infann sig ett visst sug i maggropen ;) Ha en trevlig dag!
Bea http://daggdropp.blogspot.com
Anonym - 05:23 - 2009-03-06


Jättefina Så fina de blev. Men det är väl så att om man får stå och "pilla" med det en stund så brukar resultatet bli bra. Hoppas de inte får sålt buketterna utan att du istället får ta dem med dig hem "skrattar" Nej, jag skojade ju bara. De blir säkerligen fina de med. Precis som du säger är det bra att kunna grunderna för att få till lite snyggt från den egna trädgården. Skulle ni vara på "Trädgårdsliv" nästa vecka?
gittan - 08:07 - 2009-03-06


Sträck på dig Kvinna!!!Skitsnygga!!! Var STOLT! Linda
LindaLunda - 08:08 - 2009-03-06


Kanonfina så det är väl klart att dom kommer att bli sålda.
/Mia
knatten - 08:32 - 2009-03-06


Härlig blogg Det finns så många bloggar att upptäcka. Såg din kommentar på en blogg och klickade in här. Härligt! Intressant att höra om din utbildning o vackra bilder. Det går inte att säga av bilderna att du INTE är pysslig...
jeanette - 10:14 - 2009-03-07


Stiligt! Oj så fina! Där fick man lite idéer! :-)
diana61 - 17:10 - 2009-03-13

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in! Kul att du lämnar ett spår efter dig! =)