torsdag 2 juli 2009

Rabatt nr 17 - Vinröd vila

Klicka på bilderna så blir de större!






Kreatör: Lotta Björck


Så här säger Lotta om sin rabatt:
Små blad i stora harmoniska former och fokus på skön vila. Växter valda med omsorg; vackert och lättskött.


Växterna som är planerade att finnas här är:

Silvernjurvinda - Dichondra argenta ’Silverfalls’
Papegojblad - Alternanthera ’Royal Tapestry’
Papegojblad - Alternanthera ’Purple Knight’
Taklök - Sempervivum tectorum
Clematis - Viticella-gruppen ’Södertälje’


Vill du rösta på den här rabatten skriver du en kommentar här nedan.

2 kommentarer:

  1. Om det fortfarande går att rösta, lägger jag min röst på rabatt nr 17. Älskar den konceptuella känslan i utförandet och särksilt i taklökstolen. Jag gillar färgkontrasterna som känns uppstudsiga och oförutsägbara. (Vilsamt vet jag inte, men snyggt).Överlag känns den här rabatten nyskapande med tydliga kontraster och det gillar jag.
    Bra jobbat!
    /U

    SvaraRadera
  2. Hej!

    JAg lägger min röst på rabatt nr 9. Jätefin i färgerna och snyggt komponerat med höjder.
    Eva

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Kul att du lämnar ett spår efter dig! =)