torsdag 23 juli 2009

Alla 32 igen - som de ser ut idag

Norrviken har ganska många besökare varje dag, mer än jag hade väntat mig faktiskt. Och det första som möter dem är våra entrérabatter. Vi har grovrensat allihop denna veckan, och många av dem har växt till sig sedan jag fotade dem förra gången. Nu börjar de faktiskt likna det som kreatörerna tänkt sig...

Här nedan följer då alltså en nytagen bild på var och en. Klicka gärna upp den så den blir större. Vill ni ha mer info och detaljbilder på en rabatt är det bara att klicka på namnet under bilden.
Jag har fått in en del röster redan, men hoppas på många fler nu. Det här är nämligen de sista bilderna jag kommer att lägga ut på rabatterna (tror jag...)
Fram till den 17 augusti har ni på er! Mer info om själva röstningen finns här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in! Kul att du lämnar ett spår efter dig! =)